mandag 2. mai 2011

Snart ferie!

På fredag hadde jeg nest siste eksamen, så nå er fire av fem unnagjort og én gjenstår i morgen. Så er det sommerferie - og jeg har bachelorgrad. Herregud. Jeg begynner å bli gammal.

Det har vært en behagelig eksamensperiode. Vi har som skrevet gjort hyggelige ting på kveldene, og siden karakterene jeg får her ikke telles har jeg ikke vært kjempestresset. Tror alle eksamenene har gått greit da :)

På mandag hadde vi siste middag med Andreas, før han dro hjem til Østerrike. Det er trist rart at folk drar. (Men middagen var god!)


På tirsdag dro fem av oss til Burmas ambassade for å ordne visum. Vi hadde blitt fortalt at det var lurt å møte opp tidlig - og med god grunn.. Vi sto i kø fra kl 9 til 13, massevis av folk, og da det ble vår tur stengte kassen rett (ja, RETT) foran oss. Ah. God stemning.. Heldigvis kunne Margrethe dra tilbake med oss andre sine pass dagen etter, siden hun hadde bedre tid før sine eksamener. Så nå er Burmavisum på plass! Pengene for visaene gikk nok dessverre rett i lommen på militærjuntaen.. Vi skal være obs på hvem vi bruker penger hos når vi er i Burma, slik at mest mulig av det vi bruker går til de lokale, og ikke til myndighetene.

På fredag dro Keith, Mari og hennes venninne og jeg på sjokoladebuffet på Fullerton hotel. YUM!! Perfekt for sjokolademonsteret Ida :D Der kunne man spise så mye sjokoladeting man ville i tre timer. Ja, jeg ble mett.. De hadde sjokoladefontene, is, kaker, fondant, pudding, spennende kakaoer - alt mulig!




Ida på femte runde


Åh, så sunn!


Fontener

Ah. Livet er herligt!

På lørdag på dagtid vet jeg ikke helt hva jeg gjorde, dagen bare forsvant. Jeg var litt på skolen, og på kvelden dro Keith, Carlotta og jeg på en Ibiza-fest på en strand på Sentosa. Det var gøy!! Det var Margrethes geniale idé å gjøre noe annet enn å dra på byen som vanlig på lørdager, men hun og Toril er blitt syke så de kunne ikke være med. Stakkars :(

Det var i alle fall masse folk og liv på festen :)

Klare for strandparty! (Keith gikk ikke kledd sånn, altså..)


Huh?




God stemning


Usikker på hvordan, men endte opp med følgende etter festen:

Briller og sløyfe som nok kommer til nytte

I går var jeg en slapp-fisk og i dag har jeg lest. Siste studiedag på NUS - tenk det.

Snart sommerferie!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar