onsdag 16. februar 2011

Da drar vi til Thailand!

Heldigvis har jeg fått tatt et til bilde av Kristina og meg; de finnes det så få av fra før!!


Jeg slenger inn ett siste innlegg før vi om et par timer reiser til Phuket, og blir i Thailand i ni dager. Herlig! Har som sagt ferie en uke. Vi skal på Full Moon Party hele helgen (tar visstnok helt av, det blir interessant!!), deretter til en øy jeg ikke husker hva heter, og til slutt til Phi Phi-øyene. Vi reiser med syv andre, men vi tar nok den siste delen av ferien alene. Viktig å få litt tid for seg selv slik at vi kan pleie forholdet! Høhø.

Dette er noen bilder fra tirsdag og onsdag. Vi drakk litt på tirsdag kveld (jetlag er ingen stopper!), så var vi flinke på skolen hele onsdagen, før vi spiste middag i byen med jentene, og møtte resten av gjengen og dro ut. To av guttene har besøk av søstrene sine også.

På tirsdag var vi blant annet på "The Clinic", der stolene er gull-rullestoler, og man får drikken i sånne "intravenøst-poser". (Fikk ikke alkohol i blodårene så klart!!)




Uff da?
 Middag og byen:

Kristina og Margrethe

Ida og Toril
Glisejenter på byen!


Kisse, Henriks søster som besøker, Jin Hee, Ida

Jeg er lykkelig over ting Kristina tok med fra Norge! Makrell i tomat, knekkebrød, melkesjokolade og Aftenposten. God følelse å spise "norsk" frokost og lese avisen min! :)



Så vi koser oss!! Nå skal vi vaske klær, pakke og spise lunch, så er avgårde-gårde.

Ha det på badet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar