søndag 17. april 2011

Etter en flott helg er eksamensperioden er i gang!

Det blir ikke en like seriøs og lang periode som det det pleier å være i Trondheim, men jeg skal prøve å være flink de neste dagene nå. Søndagen ble tilbrakt på biblioteket, og det samme skjer i dag.

Jeg har fått bilder fra Toril fra T-Pain-konserten:

Hihi, der står'n

Og vi sto rett foran scenen da han spilte :)

På fredag dro vi til Marina Bay Sands - det flotte hotellet i byen. Det ligger sånn til at man ser Singas skyline på den ene siden av hotellet, og rett ut på havet med alle tankshipene på den andre. Vi hadde utsikt til skylinen både på rommet og på taket! :D På taket er det nemlig bassenger, solsenger, restauranter, palmer, områder der "ikke-gjester" kan gå, og små boblebad. Meget behagelig. For en dag!






Frisk?

God pizza-lunch


Skyer på den ene siden...

... men ikke på den andre




På kvelden gikk vi ut og spiste, før vi hadde vors på rommet, og så dro på byen. Morro!


Gutta med like skjorter fra Bangkok

Byen miiiin


Ja, OK


Utsikt fra rommet

På lørdagen dro jeg til byen igjen med Margrethe, og vi ordnet et par ting til reisen. Blant annet fikk jeg kjøpt meg sekk :)

Det er under tre uker til vi drar!!! Jeg har veldig blandende følelser for det. Jeg gleder meg til å se mer av Sørøst-Asia, det blir en kjempespennende tur. Og jeg gleder meg jo til å se alle dere der hjemme igjen :) Samtidig har jeg blitt veldig glad i Singapore og vennene mine her, og livsstilen har jo ikke vært å forakte.. Så jeg gruer meg til å dra herfra. Jeg skal nyte de siste ukene!


Jaja. Tilbake til skolearbeid :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar