søndag 6. mars 2011

VM i kjerka

Liker ikke timingen med at VM var i Oslo akkurat når jeg er her. Det ser ut som det er tidenes stemning!! Det er vel 29 år siden VM var i Oslo sist, og hvis det er like lenge til neste gang, så er jeg over 50.. Man kan ikke feste seg igjennom et sånt arrangement da!?

Jeg har ikke fulgt så veldig mye med må jeg innrømme, men fikk ganske sansen for å se på det mot slutten. Jeg har vært noen kvelden i Sjømannskirken, der viser de sendingene på storskjerm. Norge tok gull begge gangene jeg var der; god stemning i kjerka!! :)

Petter tar 30 km gull

Norge vinner mannestafetten 
Jeg syns folk kan bestemme seg for om de liker Northug eller ikke. Det virker som at "alle" misliker ham og syns har er ekkel sånn generelt, men når han får en ny god periode/vinner så er han plutselig fabelaktig? Og da er det bare gøy at han er ekkel mot andre? Ja vel. Jeg syns det er ganske morsomt at han er ekkel, jeg.

Det var i alle fall ganske priceless å se stafetten med noen svenske utvekslingsstudenter :D Boostet nasjonalfølelsen litt ekstra, det!

Nå er det fem-mila!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar